NEW IN


Det här med köpförbud höll inte så värst bra igår. Köpte mig ett nytt armband från Dyrberg/Kern. Så magiskt jävla fint alltså. Men det får ni se en bild på senare. Gick i vilket fall som helst in på River Island precis innan stänging igår av ren nyfikenhet och för att hitta inspiration på hur jag ska matcha kläder osv. Vad tror ni att det besöket slutar med? Yes, jag shoppade en klänning för 500kr. Fan lite dyr var den men den satt som handen i handsken på mig och den var ju hur snygg som helst. Den kommer matchas med klackar med öppen tå och lång kappa, en hatt skulle nog passa fint den med. En annan variant är vita Nike Air Max 90, bombar jacka och högtofs.  Den är snygg till både vardags och ut. Så som jag alltid vi ha allt, en touch av sexighet but still classy.
 
 
 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback