SKINN SKINN OCH ÄNNU MERA SKINN


Jag har gått och fått dille på skinn. Alla byxor och kjolar jag ser i skinn vill jag ha. Tycker man ser så himla classy och fashion medveten ut men samtidigt väldigt sexigt. Tänk er, skinn byxor/kjol, stilett klackar, päls eller lång svart/kamel färgad kappa och en polo tröja eller långärmad magtröja. Så himla snyggt. Så. Idag fick det bli mina nya bikerskinnbyxor från Zara med x antal dragkedjor och min röda rävpäls. Hot hot hot! Nu ska jag bege mig mot Iza för nya naglar och sen till stan för att hämta ut mitt nya armband från Dyrberg/Kern som kom idag direkt från Danmark. Lycka! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback