SUNDAY



Fy faaan vad jag är slut idag. Igår kväll drog jag ut och tog en och annan alkoholfridrink. Slutade med 2,5 h sömn och gym på morgonen. Efter jobbet idag drog jag till Ikea. Köpte två nya krukor och blommor, 2 ljusstakar, en ny vas och nya påslakan. Trots knappt några saker köpa så var kvittot uppe på ca 2500kr. Jag fattar inte hur jag lyckas. Varje gång jag är på Ikea känns det som om pengarna bara flyger iväg. 
Skulle kört ett kvällspass idag på gymmet men slutade med att jag åkte hem, bäddade ner mig i soffan och åt middag. Matlådorna för 3 kommande dagarna är också klara. 

Ha en trevlig söndag, ni som tränar och vill förändra er kropp tänk på kosten och sätt upp nya mål för kommande vecka! 
PUSS 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback