TIME HEALS WHAT REASON CANNOT.




Det är bara helt sinnessjukt hur tiden ordagrant springer iväg. Hur snabbt ett helt år kan gå. Det jag är mest imponerad över är verkligen hur tid kan läka de sår anledningar inte kan. Detta år har faktiskt varit tuffare än vad jag trott att det skulle vara. Ni vet när man står någon så fruktansvärt nära och delar alla sina känslor med de. Allt kul som händer på dagarna, allt dåligt, allt jobbigt och ens största och djupaste hemligheter, det blir liksom en stor omväxling från att göra allt detta till att bara hålla truten och låtsas som om den andra parten inte finns. Det är aldrig lätt att klippa en relation och särskilt inte med den bästa vännen man någonsin har haft och kommer ha. 

 Idag har jag ägnat en tanke, kanske två, antagligen fler men det är väl för jobbigt att skriva ut, åt dig. Och samtidigt tackar jag dig då detta gjort mig mer självständig och självsäker. Jag önskar dig lycka, en bra hälsa, framgång och att alla dina drömmar slår in. 

Nä, nu är jag så där jobbigt personlig igen. Time to cut the crap och återgå till alla opersonliga inlägg. Nu fick ni er en liten inblick i mitt hjärta. Jag bjuder på den! 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback