01.01.2015


Första dagen på året och den startar helt fantastiskt för mig. Som vissa av er vet och ni läsare som kanske inte känner mig personligt vet att jag haft ett ganska tufft 2014. Men vändningen kom efter en massa kämpande med mig själv, på jobbet och även med min alldeles egna lägenhet. 

Så nu sitter jag iaf på planet och om bara några minuter ska vi lyfta. Bloggen kommer bli ganska drabbad men lägg till mig på snapchat och instagram så får ni se min resa där. Allt jag publicerar på My Story på Snap har ni möjlighet att se. 

Önskar er alla ett fantastiskt 2015, men kom ihåg det kommer inte ske några förändringar om ni själva inte genomför de! Make it happen! 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback