16.01.2015


Oj, svårt det var för mig att skriva rätt datum är fortfarande inne på december månad och 2014 som år. Well, halva månaden har gått 11,5 kvar då. Nöjda än så länge? 

Jag kan med ett leende på läpparna säga JA! Började året med en skut bra resa, tappade 1,5 kg trots all onyttig mat, tackar Manhattan för det då jag strosade runt upp och mer och kors och tvärs, och så om igen. Haha. Gymmet hälsar jag på 2-3 ggr i veckan och dieten håller jag strikt. Börjar även känna mig hemma nu och mår generellt bra. Är lycklig helt enkelt. Lite löneförhöjning i vår skulle sitta bra och mitt stora köp jag pratat om tidigare måste bli av innan vår. Det är mina två mål för tillfället, prestera så lönen kommer upp en bit samt köpa the big thing. 

Dagen började för min del med 6 tvättmaskiner och gym där emellan samt strykning. Bytte lakan och handdukar och lagade matlåda tills imorgon. Nötfärs med wokgrönsaker stekt med soja, ägg och fitness nudlar. Nyttigt,mättande och gott. För mig som tycker matlagning är kul och att jag hellre äter vällagad middag än efterrätt så är det super viktigt att min mat trots min diet faktiskt är smakrik och god. Ser välkomnande ut på tallriken, innehåller massa örter som färsk basilika, timjan, rosmarin, mejram. Det är mina favoriter! 

Efter allt härj hemma, juste storstädade lägenheten också när jag endå var i farten, drog jag till Anna för lite brynfärgning och plock samt färgning av fransar. 


En väldigt snabb dagens innan jag åkte iväg till Anna. 




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback