AJ MIN RÖV


Igår fick jag en kick i kroppen och hönde att mina PW's och god diet inte är tillräckliga så jag drog mig till gymmet och körde ett mördar pass för ben men mest fokus på rumpan. Vart även 45 min pw efter styrkepasset på löpbandet. Kände redan när jag gick på löpbandet att imorgon dvs idag skulle jag vara körd med min träningsvärk. Hade 100% rätt. Kom knappt upp från sängen imorse och när jag skulle böja mig ner så hade jag så sjukt ont i baksida lår tack vare marklyften. Var nyss ute på en 35 minuters promenad bara för att röra på musklerna lite och sätta igång matsmältningen då jag gjorde det på fastande mage. Imorgon väntar ett rygg och triceps pass. Ser fram emot det. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback