LÖRDAG


Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, får man säga så. Åkte iväg imorse till jobbet, tog 45 min och migränen attackerade mitt huvud. Tog tablett och nässpray jag alltid har med mig, hjälpte ej. Åkte hem och sov. Sov i kanske 4 h och vaknade inte så länge sen, fick i mig lite thaimat och satte på filmen modig. Måste ta en till tablett i förebyggande syfte och dricka massa vatten. Varför fick jag ärva denna skit från min mor? Både hon och jag kan få så starka migränanfall att vi håller på att tuppa av. 


Juste planen idag var att jag skulle sätta
ihop ett New York inlägg, först och främst besvara era frågor ni ställt och även publicera bilder. Och otur som jag ofta har när det gäller bilder och synkningar med iCloud och Gud vet vad så har 70% av mina bilder försvunnit från både iPhonen och säkerhetskopian. Så kan det gå när man har fler enheter kopplade till samma Apple ID. 





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback