MORGONSTUND HAR GULD I MUN



5 km PW på tom mage avklarat och jag har tappat 0,3 kg sen igår. Jag ska bli av med all vätska i kroppen för det är antagligen det jag lagt på mig nu under semestern. 1,1 kg ren vätska. Har ju trots allt ätit vittbröd, mormorsbakverk och nutellapannkakor med jordgubbar 3 ggr. Finns inget godare. Så kan det gå. Är isf glad att vi spelat fotboll, paddlat kajak, cyklat och promenerat en hel del. Tack vare motionen så var det inte en sådan drastisk viktuppgång. Men ändå något som får mig att må dåligt. 
Negativ energi = positiv bensin för kroppen. Det gav mig garanterat en ordentlig kick in the ass. 

Med frukosten i magen hoppar jag in i duschen och beger mig mot pappa 




Kommentarer
A

jag var också i Warszawa för inte så längesen och snacka om att man frossade i sig allt möjligt haha! som tur så gick vi också mycket så gick upp max ett kilo men det var det värt.. så mycket gott! :) kul att du även besökte Mazury, faktiskt många år sedan jag själv var där

2015-07-17 20:44:00

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback