JUSTANJA_BLOPPIS @ INSTAGRAM


Jag har kickat igång ett litet projekt, som ni vet så är jag en människa som gärna hjälper de som har en svårare och mer komplicerad livssituation än mig själv. Därför har jag valt att rensa min vind på lite skit och även min garderob, J har gjort det samma och jag har skapat en instagram profil där jag kommer lägga upp allt vi har till salu. Alla intjänade pengar kommer skänkas till behövande barn och barnhem i Polen. Skulle det vara så att ni har några gamla kläder som ni skulle kunna tänka er att slänga får ni mer än gärna skänka bort det. För även kläder, leksaker och liknande uppskattas så oerhört mycket av alla dessa barn. Ni anar inte hur mycket deras leenden ger min kropp energi att vilja göra detta om och om igen.

Så in och kika på instagram justanja_bloppis och fynda massa snyggt för billig slant.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback