SUMMERING AV HELGEN


I fredags åkte jag med några kompisar/kollegor till vår chef i Norrköping och grillade med våra kollegor där. Så kul med roadtrip och träffa alla härliga människor. Vi åkte dock hem på natten då jag hade ganska många ärenden att fixa på lördag morgon. Tyvärr så försov jag mig till 2 utav de men men, får bli en roadtrip till Växjö istället. 





På lördagskvällen bar det av till mina gamla hoods, Vällingby, för födelsedagsfirande av bästa Emelie. Trots att vi inte ses så ofta så vet vi alltid vart vi har varandra och allt är alltid som vanligt när vi ses. Vi puffade ihop lite pastasallader, chark och ost brickor, bål och massa frukt. Super kul att träffa alla brudar igen. 








Sist men inte minst, söndag. Storstädning stod på schemat. Sorterade lite på vinden, fotade lite kläder och möbler jag ska sälja och lägga upp på Tradera och Blocket. Hellre 100kr för något än 0. Många bäckar små. Kan lägga den pengarna på något annat sen. Tex mitt kök som jag vill göra om nu till sommaren. 
På kvällen åkte jag och J till våra vänner Anna och Challe, vi girls lagade ihop en super god pastasallad och så spelade vi spel tills klockan slog midnatt. 
Hoppas ni hade en toppen helg, det hade jag! 






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback