RIVER ISLAND RYCK


Igår efter jobbet drog jag in till stan innan boxningen. Hamnade såklart på River Island. Idag ångrar min plånbok det men lyckoruset efter att ha shoppat sitter kvar. Är så glad för jag märker även nu på kläderna jag köper att jag har gått ner i vikt. Alla toppar som förut var tvungna att vara i L och var tighta i bysten trots det sitter nu helt perfekt i storlek M. Byxor lika så, har storlek 27-28 i jeans. Vilket var mitt mål. Men jag kommer självklart fortsätta träna trots att jag börjar känna mig bekväm men mer muskler skall skapas och mindre fett. Röven ska få växa lite till också och magen och ryggen ska få snygga lite lätt synliga muskler. Här får ni en bild bomb på en av de 3 topparna jag köpte och byxorna. 







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback