24 NOVEMBER


klar med duschen, känner mig super fräsch, nu är det dags att måla naglarna svarta, sätta på mig snygga underkläder,på med fin chloé parfym,smörja in mig med shine and glow kräm från dior, ta på mig ett pärlarmband, piffa upp fransarna lite bara med gele som ger näring och sist men inte minst wait for my boy to come here.
kommer nog känna mig sjukt mycket finare och sjukt mycket fräshare fast jag är sjuk. aja see you darlings dags att piffa upp sig ;)



många godnatt pussar
/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Anonym

Herregud bruden lägg ner. Man kan tro att du är en hora eller något? Shit. Du skriver att du ska ta på dig fina underkläder och shit sen så tar du kort på dom.. Du skämmer bara ut dig själv..



Men fortsätt med det för jag älskar att garva åt din blogg för den är så patetisk. Och du, du kanske ska börja tänka på om din kille är bög på riktigt.

2009-11-25 16:19:52

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback