seg uppdatering, I know


sorry people för min sega uppdatering men jag drog hem ifrån mami runt halv 4 och kom hem typ 1 h. iaf drog runt halv 4 som sagt för att träffa älsklingen. vi gick runt lite på stan och så kollade kläder.. aah inge märkvärdigt direkt. sen drog jag till kyrkan med hela familjen och sen drog vi och käka kebab. hahhaha det var inte direkt en riktigt polski middag på en söndag, men är man sugen så är man... bara jag kom hem slängde jag mig i badet. fyy fan vad det var skönt. har saknat mitt stora bubbelbadkar :O och nu sitter jag här och snor bilder från igår från vindars album på face. här kommer det massssssa bilder!


jag & Sara älskling<3


jag,Madde,Adam & Carro


random


Bubinoo & Anjooo


Vindar,Natalie & nån mer


jag & Mandy


Jimmie <3


Borna :)


jag & min bästis!


Amanda,Carro & Tommie


Amanda & Adam


Jimmie?


Sara,jag & Vindar


Sara & jag


Lukas & jag


Amanda,Carro,Madde & nån


Borna,Mändy,Carro & jag


me & my love <3


jag & Tommie


Vindar & Borna


Amanda,Carro & Vindar


helt lost??
random,Amanda,jag & Bubinjo

NU KÄNNER JAG ATT DET RÄCKER MED BILDER, VI HÖRS SEN MÄNNISKOR SKA LÄSA LITE. HARE!

/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Vindar

DU SNODDE BILDER FRÅN VÅRAN BLOGG!!!

DETTA KRÄVER KONSEKVENSER, VAR REDO PÅ ATT DITT HEM FYLLS MED GRODER OCH ATT INSEKTER INFILTRERAR DITT LIV!

2009-11-30 16:44:38
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback