Lion Bar ikväll! TAGGA!


LION BAR IT IS!!!!!!!
(t-bana Odenplan, Norrtullsgatan11)

Ikväll kör vi som fan på Lion bar! Vi har vårt sammarbete med EGO ikväll, som alla andra lördagar. Sammarbetet innebär att ni får en biljett av mig eller Amanda och så får ni komma in på EGO hela kvällen för bara 50 kr.
Som vanligt har vi oslagbara priser i baren och under mellandagarna har vi även mat erbjudande. Det hittar ni HÄR. Gå in på eventet och attenda. Om du ej blivit bjuden. bli vän med mig så bjuder jag in dig! (Anja Dymkowska)
För att ha garanterad plats ikväll bör ni boka bord om ni är fler än 2 personer!
då hör ni även av er till mig eller Amanda Ericksson, minst 3 h innan. Vilken tid ni kommer, hur många och i vilket namn.(kom ihåg att det är bordspaketen som gäller då vid bokning av bord)
0737230672, smsa eller skriv på face!

Öl 24:-
Flasköl 50cl(Sofiero) 29:-
Cider 50cl(kopparbergs) 29:-
Shots 4cl 60:-
Shots 6cl 80:



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback