LION BAR PÅ LÖRDAG


Snart har vi helgen här mina kära vänner och då vill jag att ni alla ska röra på asset och komma till Lion Bar, t-bana Odenplan, Norrtullsgatan 11, och föra lite med mig och era vänner och sedan kan vi dra alla tillsammans till Entourage. Det är då så att Lion bar och Entourage har ett sammarbete på lördagar och då får ni komma till Lion bar och kröka och föra med oss och får en liten biljett av mig eller Amanda som jobbar där, denna biljett gör att ni får komma in på Entourage under hela kvällen för bara 50 kr! Så nu kör vi helt enkelt i helgen och festar galet. Självklart är jag och Amanda på plats på lördag!

Öl 24:-
Flasköl 50cl(Sofiero) 29:-
Cider 50cl(kopparbergs) 29:-
Shots 4cl 60:-
Shots 6cl 80:-


/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback