spårad kväll igår


Vart sjukt mycket igår, men jag hade jätte kul iaf, fast min älskade man vart skjutsad av polisen då han gick mitt på motorvägen från globens julgala. Grattis Jimmie! Hahaha. Men men, är man full så är man och då hamnar man tydligen i Kärrtorp, Jimmie tog nämligen en prommenad från Gullmarsplan i någon timme. Han var iaf lite mer pigg när jag träffadde honom och då visste han vem jag var. Han kände nämligen inte igen mig när jag pratade med honom i telefon när han satt inne i polisbilen! Good boy. Själv så var jag på Lion bar under kvällen och träffade massa personer jag inte festat med på ett jätte länge, och så träffade jag min vän Saman som bott i London under ett halv år, jätte kult! :)
Vi drog vidare sedan en snabbis till Entourage, alla stannade kvar och jag rörde mig efter 15 min typ då jag skulle möta upp Jimmie vid NK.

Idag har jag och Jimmie haft "en kväll utan dator och bara umgås" sådana kvällar och dagar behöver vi två mer av. Vi kom fram till det igår gemensamt att vi umgås itne så mycket, kommer han hem från jobbet 11 då ligger jag i sängen och är redo att sova. Vi hinner kolla ett tag på Tv tillsammans sen är det sov dags och sedan börjar samma visa om. Jag ska till skolan han till jobbet, och sedan ses vi inte på hela dagen och kvällen.



/Anja Dymkowska


Kommentarer
Leia ♥

Härligt att ha roligt! :)

2010-12-13 11:52:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback