idag mår jag bättre!


idag mår jag bättre både fysiskt och psykiskt, känns underbart faktiskt! självklart var man i skolan idag! är så jävla duktig tycker jag som inte skolkar lika mkt som förr. har verkligen gått på varje lektion den här veckan och ifs alla andra ganska mkt men nu känner jag att jag orkar och vill! efter skolan träffade jag min kära fästman och drog till ICA och hämtade ut mina H&M kläder(någon som blir lite avis som vet att jag fick de ganska billigt ;) ) hahahha
sen drog vi till fiket brevid mig köpte hem italiensk glass och myste och mumsade på de.

när jimmie drog till jobbet har jag varit och shoppat, vart ett par tygskor till mig och nya vår skor till min man.
at the moment gör jag pesto pasta med kycklingfilé! muuums!

hörs


love



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback