jag är förlovad


tro det eller ej men han gjorde de, så alla mina inlägg jag skrev förr om artikel nummer och sån var ringen jag vart kär i, alla inlägg som jag skrev att jag bara inbillar mig att de kommer hända var om förlovningen. men nej så var de tydligen inte. någon natt när mamma var i Thailand och Jimmie bodde hemma hos mig, konstigt nog kommer jag inte ihåg datumet exakt, iaf så låg vi i min säng och bara myste och pratade. Och så skulle vi precis sova och så började vi typ snacka om förlovningar och skit och självklart frågar mig älsklingen då om jag vill gifta mig med honom, att han älskar mig över allt annat, att han skulle kunna göra allt för mig. Helt seriöst jag dog. jag kunde knappt andas, le,gråta, skratta, svara! Jag vart så förvånad att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. men efter typ 3-4 sekunder chocktillstånd slängde jag mig på honom, kysste honom så han typ inte fick någon luft, nä okey skämt åt sido, och ba ja ja ja ja ja! och så fick jag sjävlklart tårar i ögonen för att jag vart så glad chockad och ah helt till mig helt enkelt... så på vår ett års dag, dvs den 1 mars gick vi till guldfynd och beställde ringar. vi ristade även in varandras namn och datumet och då valde vi skriva de datumet vi beställde ringarna på. Så nu är de så att jag och älsklingen är förlovade och jag är helt överlycklig.

måste bara berätta hur min bästa vän reagerade och hur jimmies bästa vän reagerade.
jag ringde då amanda typ 2 dagar efter, så här såg vårt samtal ut.
Anji- *snackar på för fullt* btw jag är förlovad .
Amanda- ...
Anji-Amanda????
Amanda- aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! äre sant! omg, fan grattis! omg! äre sant!
Anji- ja?
Amanda- omg! nä men gud. asså grattis fan!

hahhahahha de var Amandas reaktion

Tommies reaktion vet jag faktiskt inte upp till hundra, vet inte hur Jimmies och hans konversation såg ut.
men när de hade kommit ut från toan där de snackade hemma hos Verra kramade Tommie om mig med tårar i ögonen och på kinderna och ba grattis! de här är ju ett jätte stort steg, är jätte glad för er skull!

söta vänner vi har va!:D

bild på min och Jimmies ring.
(ringarna är gjorda av gult guld 18K, och som sagt våra namn och datum är inristade)



I love you! Kocham Cie! Minä rakastan sinuä! Jag älskar dig! Je t'aime! Te amo! Ich liebe dich!



Kommentarer
Anonym

känner du dig ens speciell när du vet att han förlovade sig me sitt ex emelie d också? menar inget dumt undrar bara..värkar vara ens vardagsgrej för honom.

2010-03-08 10:58:50
Amanda Ericksson

fett fula ringar

2010-03-08 20:08:30
Amanda

Orka att någon människa är så jävla låg att spela mig??! Seriöst så förbannad jag blir, om jag hade tyckt att ringa ens var fula så hade jag väll förfan sagt det i deras face?! Jimmie är en av mina bästa vänner och Anja hans tjej. Jag har full respekt för deras förhållande och skulle inte sitta och lägga ner min tid på att skriva en massa omogna komentarer i Anjas blogg!!



Så snälla, du som leker vara mig, VÄX UPP JAG BER DIG!!!!!



/ Den riktiga Amanda Ericksson!

2010-03-09 10:09:28
URL: http://litesweet.blogg.se/
Anonym

Ska ni gifta er?

2010-03-09 18:16:30
Linda Dollie

hon tvingade inte honom, det var han som bad henne!! :S i know emelie, thats it.

2010-03-10 12:44:12
URL: http://metrobloggen.se/dollie

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback