Bakis! JAAAA


Igår hade jag och Amanda en riktigt stressig fixning då jag hade suttit hos min frissa från halv 5 till halv 9. De tog lång tid, men jag har fixat utväxten, slingat och klippt mig! Vi hann fixa oss på 50 min, jag fixade klart min make up på tunnelbanan i för sig. För min del vart det så klart några tequila shottar men de som slog till var ju all vodka redbull som jag egentligen inte får dricka då jag har hjärt problem. Men men, jag vart bjuden på en sådan av självaste Lion bar och sedan fick jag smaka av Amanda och David som hade en vodka redbull i handen hela tiden! Japp jag vart rå packad. Som ni vet har jag haft mycket problem med min hälsa sen jag kom hem från Egypten vilket innebär att min kväll avslutades precis här. Jag besökte toaletten, gjorde vad jag behövde (euuuw) och så rörde vi oss hem!
Träffade även på Marre vid odenplan som pussade mig i hela ansiktet med sitt röda läppstift, ja jag vart pussmunnig överallt! :D
Alla drog vidare till Nypan I guess, bästis drog hem till sig själv idag, BRA JOBBAT, jag och Jimmie åkte till Rasmus grill smällde i oss en var sin kebabrulle, gick till bussen, åkte hem... and here I am, bakis och trött som fan och ledsen att min man ska åka hem ifrån om 45 minuter till jobbet och jag ska städa allt hemma själv idag och bara vara utan honom. Ska nog be honom bara ha en mys kväll hemma idag! Jag, han, chips, dipp, tända ljus och en bra romanttisk komedi! Kan inte bli bättre! :D

ENJOY
























/Anja Dymkowska


Kommentarer
Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-27 15:06:18
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Ida

Va snygggt ditt hår blev!! :D

2010-11-27 15:51:40
URL: http://finest.se/ii

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback