Fia,Mandy och min son(Crispin)








Efter jag gymmat mötte jag upp Fia och Crispin i Tc. Vi drog till BR-leksaker och valde ut massa coola leksaker till min sons syskon. Star wars vapen, kläder och lite pokemon grejer! Haha de där barnen kommer må bra på julafton!
Inte för att skryta men jag är ganska duktig på att packa paket, då fick jag göra jobbet och jag tycker det är kul att göra det också. Nej jag hjälper ingen med att packa paket till julen, jag fixar mina egna men detta var ett undantag :) Amanda kom och mötte upp oss där. Efter de drog vi hela gänget till Zara och Sofia köpte en jätte fin klänning där.
Vart även en mysig middag för mig, min son och Amanda på Vapiano. Som vanligt kommer jag och Amanda in på samtlasämnet, SEX. Crispin förvånade oss båda och hakade på. Najs, gillar sådant! :D

Nu ska jag läsa lite mejl och svara på de

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback