LILL LÖRDAG!


Eftersom det är onsdag idag och jag är iprincip ledig imorgon och på fredag föruom att jag har utvecklingssamtal så passar jag på att dra ut med mina vänner och ha kult. Vi ska dra till Lion och föra och sen får vi se vart de bär oss av. Collage är iaf ett alternativ, men som sagt vi får se vad som sker under kvällen.

Kom hem inte så länge sen från en runda på stan, köpte ett par lårhöga stövlar och Jimmie ett par jätte snygga mocka kängor. Började även gråta inne på H&M, och tyvärr var det ej glädje tårar men jag har fått bevisat för mig själv att jag är beroende av att shoppa. Trodde jag hade 1500 kr på kortet men jag har festat och köpt kläder för de i helgen så jag började stört böla när Jimmie sa att jag bara hade 31 kr kvar på kortet efer att jag kämpa som fan med att betala med  mitt kort utan att de funkade. ÅNGEST!
Men jag älskar mina nya skor så det var värt det. Kommer bilder imorgon.
Ska även besöka frisören denna vecka eller nästa så då blir jag 2000 kr fattigare. Tur att man har sparat alla sina CSN bidrag sen början av gymnasiet och fått tillgång till pengarna nu när man fyllt 18.
18600 kr är inte illa va? :D

haha men nu ska jag in i duschen och sedan äta lite middag med min man. Han ska få vara kock idag.

Vad gör ni ikväll?? utgång på G? :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback