SÖNDAG- I can make it!




Det har varit väldigt mycket stress och tårar i mitt liv just nu, där av tog jag en paus från allt uppdaterade och försökte bara lösa mina problem i första hand. Jag har redan klarat av vissa saker av det men mycket mer ska lösas.
I alla fall, igår hade jag en återhämtningsdag. Vart mycket i fredags, rätare sagt, döds full typ. Så hela lördagen spenderades med min man hemma, med god thai mat, film och massa kyssar. Dock hade jag en dålig natt och somnade runt halv 6 tiden i morse. Så ytterligare en dag idag var att sova ut, återhämta sig och köra sten hårt denna vecka i skolan! Jag ska lämna in alla min rester, fixa alla prov och bara köra hårt denna vecka! Träffade även pappa och låtsas mamma och barnen idag ett tag, jätte mysigt att få pussa på de små rumpnissarna som hänger och klänger på sin stora syster hela tiden! :)

nä nu ska jag ta en dusch, lägga mig i sängen och kolla TV.

vi hörs imorgon,
I am alive!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback