Svar på kommentar till A


a om SÖNDAG:
hej, jag har en fråga. liksom, är det inte skämmit för dig att ta klack skor på sig när ni går ut tillsammas. alltså jag och min kille är nästan lika långa, så om jag tog 13cm klack på mig, skulle det nog kännas konstig att vara så mycket längre. hur klara du av ? elr va säger din pojkvänn om det?

svar:
Ibland kan jag tycka lite synd om honom men jag bryr mig egentligen inte speciellt mycket att han är kortare än mig. Han lärde känna mig på en fest för mer än 2 år sedan, jag går alltid ut på fest med klackar. Då såg han redan att jag var lika lång som honom utan klackar och ah med klackar längre såklart. Jimmie(dvs min fästman) brukar oftast tycka att det är lite jobbigt men ändå säger han att mina ben är så långa och sexiga när jag har klackar. Vilket innebär att han har lite dubbelmoral. Jag känner mig bekväm i klackar och det är inte så lätt att hitta en kille som är längre än mig. Jag är 1,80 och de är inte så många killar som är 2m så att de är kortare än mig när jag drar på mig 13 cm klackar.

hoppas du vart nöjd med svaret. undrar du något mer är det bara att skriva! :)

/Anja Dymkowska


Kommentarer
A

tack så mycket !

2010-11-29 20:26:52

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback