Taco!





baby kunde inte låta bli petandet i maten!



Mumsig middag det vart men min älskling.
Känner att jag måse få skryta lie här på bloggen, jag har bara tagit 2 cigg idag och jag har sagt till mig själv att jag får ta max 2 styckna till. Grym jag känner mig om jag ska vara ärlig! :) haha man måste ju få unna sig lite med komplimanger av sig själv!
Efter att jag och älskling tagit en prommis till ICA för att handla lite dricka, kaffe och kryddor så vart det en sjuk grod middag/ frukost för mig i för sig. Bra tjej mitt förstta mål idag var kl 19.00! good girl! Nä men tacos vart det och det satt inte alls fel.


/Anja Dymkowska


Kommentarer
mandypandy

haha söööötis på första bilden :D

2010-11-16 21:07:54

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback