2012


Underbara 2012 är på väg. Detta år kommer bli stort för mig. Jag ska nå min målvikt i träningen, jag ska operera mig, jag ska börja plugga till hudterapeut, jag ska flytta till större närmare stan (håller tummarna för något i stan). Jag ska ut och resa, Asien it is! Sedan ska jag även till London för första gången i mitt liv, åka och hälsa på Emiro i Miami med Johanna och mina fina boys är även inplanerat och i slutet av 2012 blir det New York. Damn full fart på mig! Folk har bett mig göra en års resumé från 2011. Tyvärr tänker inte göra. 2011 är det år som har gett mig mest motgångar när det gäller allt. Menar verkligen allt. Bara för att vara petig och ge ett töntigt exempel, mitt hår växer alltid som ogräs i år har det bara vuxit kanske 10 cm på hela året. Sjuuuuukt, det är ingenting. Inte ens det gick som jag ville. Nu taggar jag inför 2012!

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback