God morgon


Efter 5 timmar sömn vaknade jag precis av mig själv. Jahaja, kul och vara pigg vid halv 5 på morgonen. Jag ska iaf vänta till Åkeshovshallen öppnar och så ska jag köra bröst mage och 1,5h timmes simning. Ska försöka simma 1 gång i veckan istället för gym. Kommer bli fett bra. Måndag/tisdag salsa/zumba, onsdag vilodag, torsdag och fredag gym, lördag simning eller vilodag, söndag simning eller vilodag beroende på hur lördagen ser ut. Så det är mycket träning lite alkohol och massa nyttig mat. Måste säga att keso har blivit min bästa vän. Äter det hela tiden, keso med kyckling och kokt broccoli eller blomkål. Så jävla gott. Sen jag tog tag i mig själv har jag gått ner.. *trummvirvel* 13 kg. Just nu är mitt mål 6 kg till. Men når inte jag det kommer inte direkt värden gå under, just nu vill jag se skillnad på mina kläder, som igår, jag tappar mina jeans som var sjukt tighta 1,5 månad sen:) Men men, nu ska jag sätta mig och plugga lite teori dags att införskaffa sig ett körkort! :D

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback