It is better to sleep on things beforehand than lie awake about them afterwards.


Dag för mig och min man att bädda ner sig i sängen. Måste bara ge cred till mig själv, jag ÄLSKAR cheesburgare, men idag lyckades jag hålla mig. Inte ens en ända tugga. Emelie, Johanna och mannen min åt på donken och jag satt där och drack mitt vatten. Bästa, åt ett äpple vid 3 precis när jag slutat och jag åt nyss en skål havregrynsgröt med lite rivetäpple och kanel. GOTT! Nu blir det sovi sovi time, imorgon ska jag till stan och fixa lite grejer. Först och främst besöka ett apotek, behölver hostmedicin, halstabletter och nässpray. God natt

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback