Middag i magen


Slängde ihop en liten god pasta, fläskfile, rödlök, vitlök, champinjoner och ädelost. Smakade prima och magen gillade smaken. Igår märkte jag att jag äter verkligen minimala mängder, min vän Johanna smällde i sig mat hemma, sedan ett orginal mål från Max, efter det 2 chips påsar, ägg och små godis och kladdkaka. Fattar inte hur hon fick i sig det. Personligen åt jag en 250g burk senapssill hemma, 1 kokt ägg, en liten bit kladdkaka och en liten yoggi jalla yoghurt. Och ändå går Johanna ner i vikt hela tiden utan att träna och jag försöker träna hela tiden men tappar knappt något känns det som. Ska åka iväg på natt träning och solning snart. Behövs! Har gottat mig för mycket den senaste veckan. Måste tappa ca 5 cm i midjan/höfterna, låren/röven 8.

För er som frågat var jag gymmar så är det på power club på holländargatan, t-bana rådmansgatan.
Klicka på bilden nedan för att kika på priser öppettider m.m. ( BTW, solarium ingår helt utan extra kostnad!)



/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback