| THE CRIB | 9 DECEMBER | DJ LIVEBRANT |




Idag slår vi på stort på The Crib. Där av är du och dina vänner bjudna till en galen förfest med oss. Det kommer bjudas på mycket skön stämning och fullt ös som vanligt. På plats kommer ni möta mig och min kollega Amanda, våra grymma bartenders (Bill och Bull), våra söta servitriser och även våra grymma Dj´s. Dj Livebrant kommer stå för musiken och så på med klackarna så slår vi de i taket!


Dock har jag en liten överraskning till mina gäster. Det är så att alla mina gäster som kommer till The Crib och förar får min underksrift på sin hand, deta ger fritt inträde nattklubb N-tourage till midnat efter midnatt endast 60 kr inträde! IDAG ÄR DET ÄVEN AFERSKI PARTY PÅ N-TOURAGE SÅ VARFÖR INTE PASSA PÅ OCH FÖRA PÅ ETT GRYMT STÄLLE OCH SEDAN DRA SIG DIT.

Barens mest populära:
● Crib coke 4cl 76:- 6cl 99:-
● Cosmopolitan 4cl: 89:- 6cl 109:-
● Whiskey sour 4cl 89:- 6cl 109:-
● Appletini 4cl 76:- 6cl 99:-
● Mojitos 95:-
● Crib shot 75:-
● Hot shot 75:-
● Banana foam shot 75:-
● Norrlands Ljus 30:-
● Spendrups Export 38:-
● Heineken 46:-
● Jinx cider 30:-
● Briska päroncider 38:-
● Bacardi breezer 69:-
● Husets vita/röda vin 52:-
● Rosé 58:-




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback