BLACK & WHITE


Kära vänner. Idag är det lördag och Lion bar firar ett halv år. Vilket skall då firas med black & white tema och massa grymma priser i baren! Självklart är jag och Amanda på plats och jag hoppas månda av er kikar in! Som vanligt har vi oslagbara priser i baren och under mellandagarna har vi även mat erbjudande. Det hittar ni HÄR. Gå in på eventet och attenda. Om du ej blivit bjuden. bli vän med mig så bjuder jag in dig! (Anja Dymkowska)


(t-bana Odenplan, Norrtullsgatan11)

◄ BAREN ►
● Kvällens drink (4a) 60:- (6a) 80:-
● Kvällens Vin (Rött/Rosé/Vitt) 45:-
● Kvällens flasköl 30:-
● Smirnoff ice 49:-
● Cider kopparbergs 30:-
● Bacardi breezer 49:-
● Xider 39:-



klicka på bilden för att komma till Eventet

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback