Dagens shopping


Som ni vet sprang jag och min man runt på stan idag och fixade massa grejer, han klippte sig idag, suuuuper snyggt vart de, tjejen som klippte honom var sjukt snygg hon med. Hahaha Jimmie tycker att jag är konstig när jag säger att en annan tjej är snygg och Jimmie inte håller med. Jag blir grymt arg för det betyder att han tycker att tjejer jag tycker är  fula är snygga. Man ba: Tack jag tar de där inte alls lite personligt! haha
Köpte med mig 2 underdelar till bikins på H&M orkade dock inte fota, en puderrosa och en vanlig svart som man kan matcha med coola överdelar! Köpte lite ögonskuggor från H&M också och även smultron parfym från Yves Rocher. :)


Blev du inspirerad till att shoppa på H&M, Åhlens, Zara, Gina Tricot, dressman m.m.? Få gratis presentkort genom att gratis bli medlem HÄR







/Anja Dymkowska



Kommentarer
Amanda Rieem

hey såg att du kommenterat min gamla blogg.. nu bloggar jag här om du är intresserad av att kika in! :D

2011-03-30 23:16:34
URL: http://amandarieem.com

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback