Mitt huvud sprängs!



Imorgon har jag Filosofi prov, skulle egentligen vara på jobbet nu men va fan ska man göra. Får väl ta halva lönen eller nått för att jag inte är på plats, men jag känner att skolan går före!!! Jag har typ pluggat sönder mitt huvud, jag är helt slut i kroppen och har migrän. Orkar inte mer, men va fan ska man göra. På fredag ska min vetenskapliga rapport in då vi har opponering på måndag. och hur långt har jag  kommit... ? hmmm, jag har inte kommit långt alls. teorin är jag på. Har kanske 10 sidor kvar att skriva. KUL? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ! ååh fy fan vad irri jag blir. Sedan är det skiv jäveln på måndag också och så har jag möte med min coach imorgon, skulle egentligen skickat in min projektplan till honom i fredags men har jag haft tid? nej!

fan jag har inte tid för något.
Nu skall jag fixa klart projektplanen och sedan plugga lite mer filosofi!



CIAO

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback