Onsdag


Hejsan hejsan.
Idag måte jag berömma mig själv. Jag somnade tidigt igår, eller ah tidigt för att vara en anji, kl 1 och jag gick ven upp idag inna klockan ringde! :D hahah fan vad grym jag är :) Sitter u vid Jimmies feta Macbook han fick från jobbet giår. Eller juste nu kommer många av er tänka, sen när fan ger ICA u macbook´s. Nej de gör de inte, Jimmie har fått ett nytt jobb. Han skall jobba med grafiska designer, hemsidor m.m. ill ett jätte stort ganska ytt företag, oc jag lovar er, detta projekt kommer bli världskänt! (stix.to) Nej nu är det dags för mig att runda av, skall strax röra mig mot skolan. Har dock bara en lektion vilket är hur skönt som hellst. Ska möta Jimmie efter skolan och andla! :D
ha det bra!
/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback