Söndag


Tänkte börja med att berätta lite hur min fredag såg ut.
Började dagen med filosofi prov i skolan och sedan vart det voffel lunch med bästis och Hani. Jag och Amanda drog hem till mig och Jimmie och fixade oss, vidare sedan för ewn jätte mysig middag på Vapiano som var en liten överraskning för Hanna, treat och sist men inte minst helrör och champange på gaudi. Riktigt kul var det måste jag säga.

Just nu håller jag på att tvätta samtidigt som jag städar lite hemma och så, tänkte även ta och sätta mig ner och plugga lite.  Har prov i ekonomi och förhör på fredag...

Dags att rulla ner mot tvättstugan!





/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback