CONTOURING CONCEALER AND BLENDING BRUSH



Som många av er läsare vet har jag alltid varit insatt i skönhet som smink, hår, naglar och i allmänhet bra produkter till hyn. På senaste har jag verkligen investerat i nytt smink, har köpt nya penslar, ögonskuggor, denna skuggnings concealer mm. Funderar på att göra en video på alla mina produkter jag har bara för att visa er. Skulle det vara intressant? Om ja så får jag slänga ihop en video efter att vi flyttat för då kommer jag även sortera alla mina saker, har planerat att köpa ett toalettbord som det då kallas. Allt smink skall lastas in där. Kan bli ganska bra att ha allt på ett och samma ställe och även kunna sitta och sminka sig där. 


Kommentarer
Kk

Skulle jätte gärna vilja se en video, tycker att du alltid är så snyggt sminkad!

2013-11-07 10:50:31

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback