FARSDAG OSV.


Ingen har missat att det var Farsdag igår? Bra! Igår runt lunchtid åkte jag till pappa ut till Haninge och käkade middag. Var kul att catcha up med familjen igen. Efter lite häng och te mys efter middagen så rörde jag mig hemåt, Marc pickade upp mig i sumpan och vi drog hem till mig för lite filmhäng, men även food prepp och tvättstuga för min del. Sofia hakade även på och sedan joinade min man oss efter jobbet. Bra söndag! Atm är jag på g mot jobbet och är skit sur för jag precis fick en spricka i gelen på min nagel för jag sitter och tar av och sätter på skalet på min telefon fram och tillbaka. så kan det gå. Ni får ha en bra dag!
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback