LÖRDAGS HÄRJ


 I lördags träffade jag en gammal vän på ett kärt återseende, vi tog en 3 timmars fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Skönt att rensa luften lite. 1 år sedan vi " sa upp" kontakten nu. Drog sedan till orten och hämtade upp Marc vi drog hem till mig för lite taggmode och fiffo time. Där kan man kalla en frustrerad grabb, han kunde inte fatta att jag fönade håret i 45 minuter. (Det var med en rund fönborste och jag var väldigt noggrann, snabbt enligt mig). Marc förade till det lite på polsk 70 % sprit, haha fy faaaan vad det luktade. Fick kväljningar av att lukta på det bara. Sedan mötte vi upp min kärlek och drog ut på stan och härja, jag hade bilen med mig vilket var sjukt jävla skönt! 
 
 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback