WEEKEND


Gud så skönt med långhelg. Igår började jag dagen med ett läkarbesök, sedan drog jag iväg till Iza för ett par nya naglar, körde på naturliga och ganska korta för att vara mig denna gång. Efter det drog jag till Vällingby för lite shopping, hårfärg, hårspray, läppenna, basic linnen och en ny bandagekjol. Drog sedan hem och tog tag i all ren tvätt, strök och vek allt och städade lägenheten. Idag var vi på födelsedagsfika hos Jimmies föräldrar eftersom svärmor min fyllde år förra veckan. Lite laxsnittar och kaka serverades, super gott. Tvingade sedan med min man till stan för att fönstershoppa lite, slutade med att jag vart 3000kr fattigare. Nu har jag totalt shoppingförbud månaden ut. (Eller ah får iaf inte köpa massa onödigt bara för att det är snyggt.) kommer självfallet lägga upp bilder sedan på det vi handlart idag. 
 


 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback