ANSIKTSBEHANDLING HOS ANNA INNAN SEMESTERN


Som ni redan hört från mig säkert 100 gånger så är det super super viktigt att rengöra sin hud med ordentliga pedikyr dag och natt, peela huden då och då och smörja sig för att skydda huden på dagen mor avgaser, UV strålar samt återfukta huden såklart och på natten låter man huden jobba och få ut allt dåligt. Därför är det minst liks viktigt att rengöra ansiktet på morgonen, låter ju inte så fresht att lägga på smink på all skit huden arbetat upp till ytan under natten. 
 
Igår besökte jag min kära vän Anna för vår standard behandling. Lite klämmande (Anna försöker få mig att sluta klämma finnar, särskilt med mina gelenaglar som har massvis med bakterier som vi inte ser), frans- och brynfärgning och nackmassage. 
 
 
Vi skulle egentligen ha vaxat mina ben också men av någon anledning råkade jag raka mig dagen innan, tror jag varg äcklad av mitt utsparade hår på benen. BLÄ! Viktigt att komma ihåg nu under sommarperioden guys är att ni absolut inte får göra en behandling på solbränd hud eller om ni solat huden inom 36 h. Man kan skada huden rejält och klämma på solbränd hud kan skapa infektioner i porerna vilket resulterar i finnar. Det är absolut inga problem att sola efter en behandling, ska man dock i solen samma dag är det solskydd 50 som gäller annars kan man hålla sig till 30 (vilket man alltid bör ha enligt mig). 
 

Är ni sugna på ett besök hos Anna kan ni skriva till henne på instagram-acederberg. Hon gör allt från massage, till ansiktsbehandlingar,vaxningar, manikyr/pedikyr. You mame it, och allt detta till super bra pris. För er som uppger mitt namn vid bokning får även 10% rabatt. 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback