5 dagar kvar tills anji drar


hejsan mina fina bloggläsare,
idag är jag på jätte fint humör, köpte en mycket vacker klänning jag ska ha på julafton, en röd söt jävel... :) under dagen var jag med my määän, innan det var jag självklart i skolan.hade företagsekonomi idag, fick reda på att jag bara har gått i vinst med 260 spänn typ i mina aktier när massa andra gått typ plus med 4000, men vissa gick back mkt oxo så haha på er. :D
kom hem inte så länge sen efter att jag tagit en sväng i handen centrum med min låtsas mami... hittade tyvärri nget speciellt jag ville ha. men men, nu är det dags att fixa snygga naglar till jul, alla mina har typ bajsat sönder och gått av och så. ska lägga på gele och en liten tipp för att den ska växa bort så snabbt som möjligt, kommer bara fortsätta att fylla på med gele på mina vanliga naglar bara för att de ska vara starkare och inte gå av hela bajs tiden som de gör nu.


hörs sen kömpisar

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback