dags att börja göra sig fin till jul


idag är det en "ta hand om dig själv dagen" för mig. ska gå och sola ikväll innan jag går och lägger mig, ska även fixa maikyr och pedikyr, färga håret och klippa de,dra på aniktis behandling och samtlidigt noppa och färga ögonbrynen och färga ögonfransarna. blir oftast nöjd när jag fixar det i Polen och så är det ganska billigt också så jag passar på. ska ringa brorsan också han och mr M ville dra på bio. men jag känner mig itne så taggad på att träffa Maciek. men men vi får se om brorsan bangar på en fika själv.  ska käka frulle nu iaf, vart väckt av mina kusiner som rusade in här kl halv 8 i morse... surt!


/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback