gårdagens shopping


igår vart det ganska mkt shopping på stan med amanda, köpte ett par skor från scorett för 700 kr och en stickad kofta kort modell för 399 kr. har tyvärr ingen bildp å min kofta men jag laddar upp dagens outfit senare då får ni se, har den nämligen på mig idag :)

sitter nu i sal D31 och ska börja skriva på mitt sam arbete som ska in på söndag, i helgen ska jag inte alls festa känner jag. på fredag drar jag kanske över hem till Pisanos och chillar men det ska bli plugg hela kvällarna känner jag. på dagen ska jag så klart in till stan och fika och så men men... dags att plugga här kommer en bild på mina skor och från stan när jag och mandy sprang runt som idioter och var sjukt stressade ;)




/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Vindar

Balla dojjor, Anja kolla min blogg för o se roliga grjer på adam, borna korosh o sam

2009-12-10 18:06:05
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback