wellcome to warsaw


och så var man hemam nu då, har redan hunnit packa upp allt och ätit en mackis och oboy. vädret här suger dase, ursäkta ord valet men asså det är minus 18 och kommer bli ännu kallare. tur att jag tog min fjällräven och pälsmössa känner jag. har redan hunnit pratat med min älskling martina och vi ska antagligen ut och klubba img, de e så sjukt nice här. jag får typ höra att jag är 22-23 och i Sverige frågar vissa mig om jag är 93:a? :O hahah liksom wtf på den? sjukt nice att man komme rin vart mna vill och kan köpa boooooze och cigg sen man var typ 14? hahah aja nu ska jag iaf ta och lägga mig är fett me trött satt brevid en as jobbig tant på planet mamma och matlida satt bakom mig... varje gång jag höll på att somna skulle hon knuffa till mig och ställa tusentals frågor på en gång... ggaaah vad ja vart irri på henne...

iaf alla ni som verkligen behöver få tag i mig kan smsa till mitt svenska nummer, är dte nått jätte viktigt får ni höra av er till amanda björnizz och fråga om mitt polska mobil nummer eller hem. har båda mobilerna på mig hela tiden...

godnatt och kyss



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback