25 NOVEMBER


och så var det onsdag idag ja, halva skolveckan har gått och jag ligger hemma och har ångest över att jag inte skrev mitt matte prov igår och att jag inte har ork att plugga ens. ligger nu i sängen och väntar på att min man ska komma hit. han var och käka på BK medan jag tog en snabb dusch, var tvungen och skriva my man bara för att han kallade mig kvinna. hahah tycker det låter så fult, min kvinna. usch min man låter finare (a)

iaf så kl 9 dök Jimmie upp här, stackarn är ju tusen gånger sjukare än mig. men men proppade i honom massa polski piller mot feber förkylning och skit. hahha han vart ju typ rädd :D haha, så vi får väl hoppas på att han mår bättre så snart som möjligt.

nu ska jag ta och käka någonting sen lägga mig i sängen och mysa med älsklingen och titta på någon movie.


en härlig sommar bild

nu kom älsklingen, dags att lägga ifrån sig datan :) 
kyss
 / Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback