38,7 graders feber


hej hej,
tog tempen nyss och vart helt ställd. tog ju fan en 1 grammars alvedon typ en timme sen och jag har 38,7 graders feber.. omg, jag skippar nog skolan img... fast jag kanske inte borde men jag mår inte alls bra. ska nog vara kvar hemma hos mamma också tills jag blir helt frisk för att alla här har typ redan varit sjuka och jag vill inte smitta bebisarna och pappa och låtsas mami hemma hos pappa. ska strax försöka få i mig lite tomat soppa mamma gjort, får inte ner vanlig mat för de gör så himla ont i halsen så jag ska försöka dricka lite soppa.  åååh vad bajsigt jag mår. aja, ska passa på att jag är hemma lite och läsa igenom matten faktiskt vi gått igenom den senaste tiden bara för att repetera lite och fatta allt bra. skulle egentligen varit på bio nu med mamma och amanda och mammas kompis och se 2012 men vad ska man göra.

just glöm inte att min frågestund tar slut idag runt 11. ska försöka svara på alla frågor så fort som möjligt. vet inte om jag kommer ha ork i natt och om jag överhuvudtaget kommer vara vaken men jag ska försöka ge er svar snarast ;)

en bildish på en ledsen och sjuk Anji :(



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback