en seg anja


hejsan hoppsan, har inte gjort så värst mycket idag. har varit med jimmie i princip hela dagen. har även städat lite med mamma i källaren. rensat massa gammal skit, typ som skidor,kläder, typ massa skor som jag kanske använt en eller två gånger... bort kastade pengar men men... tänkte lägga upp lite bilder nu från igår sen är det dags för film... ytterligare igen MAMMA MIA och ostbågar eller chips (a) haha

nu kommer det bildish ;)


Bubino


brudar


jag och älsklingen


party people
(Adam,jag,Steffi & Lukas)


jag och Fridis


jag och min älskare


Adam och jag


Alexandra,Tommie,Micca och Jimmie


jag(drägg),Amanda & Sanna :)


Olivia,jag & Micca


Corny och Mändy

ursäkta för dräggiga bilder men men, jag kör inte på "vacker dagen efter" ;)

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback