.


pallar fan inte med trycket snart! kärlek är svårt men underbart. läste elins blogg idag och hon hade skrivit att män är som läppglans.
fy fan så jävla sant! citerar exakt från hennes

"Jag älskar läppglans. Jag avskyr läppglans. Det blir fint och glittrigt. Det kladdar.
Det smakar gott. Kladdet uppskattas inte vid pussar. Det luktar gott. Håret fastnar.
Jag älskar läppglans. Jag avskyr läppglans. Lite samma förhållande som jag har till män…

(…och nästan pga samma kriterier – kärlek är fint och glittrigt, men sex kladdar, läppar
smakar gott, och män luktar gott, men löshåret fastnar ofta i skjortknappar och i gylfen)"



Kommentarer
Malin

Du är en av dom 6 som är med i månadens blogg i min blogg ^^ så nu e de bara att ragga röster :)

Kramar

2009-11-26 11:56:50
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback