fredag= ingen utgång för en sjuk anji


nä ingen utgång för mig inte. jag är fortfarande hängig och har ganska mkt att ta igen i skolan, så jag har precis smällt i mig middag, vart thaimat, vart lite över så det får nog bli min lunch img (a) och nu ska jag sätta mig och plugga. runt 8 kommer mandy krokodil hit, hahahha fråga inte vrf hon fick bli en krokodil ;).

innan skolan sprang jag och jimmie runt lite på stan och kollade kläder. såklart var vi inne på zara men min storlek fanns inte där heller ;), sen drog vi till derby butiken och jimmie köpte en riktigt ful handuk :(, en AIK-handuk. helt seriöst hur kan man vara så besatt av ett lag. ja ja de e lilla jimmie de. Sen drog han och gymma och jag mötte upp Amanda Ericksson och kollade på skor. hon fick med sig ett par och jag var tvungen att springa till H&M och fick med mig hem en sjuk snygg kjol, pröjsade typ 199, sjukt bra :)

Lägger upp lite bilder på min kjol, på mej och min syster och på Amanda :) är sjukt glad att allt är bra mellan oss och vi slutat tjafsa :)




min nya kjol


en till bild på denna


Amanda schnögging


jag och lillsyrran


hahha normala?


?


hah


näbb?


syskonkärlek<3

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback