" I belive I can fly"


kanske någon som fattar vad jag menar med rubriken, iaf inte det jag tänkte skriva. ligger iaf nu i sängen och funderar på hur mkt tid och kraft det är värt att lägga ner. jag vill, och jag har ork och tid, men frågan är oom det är värt det. frågan är om jag lägger ner så här mycket tid och kraft och kärlek i det hela bara för att må så här. bara för att få känna så här. ett såndärt tryck i bröstet, lite svårt att andas bara för att det trycker, man känner de där hårda lite snabbare hjärtslagen och klumpen i halsen som gör att jag inte kan säga ett enda ord eller typ bara eeh okey och byter samtals ämne. och varför ska jag behöva känna så. fine det var ett skämt. men låg det lite sanning i det hela.

igår natt pratade jag och tommie på msn i typ 1,5 h om allt, och så började vi såklart snacka om rykten och sånt. och både han och jag tycker att folk har inte så jävla tråkigt liv att de hittar på nått från 0. nån bakgrund måste alla rykten ha.nått är de baserade på och de är tyvärr fakta. fakta som stämmer. fakta folk kanske sagt att de ska göra men inte gjort, och de använder folk sig av. men jag tror inte de bara hittar på de så där från ingenstans.

iaf nu sitter jag och pratar lite med jimmie på msn, råkade väcka honom med ett litet damp sms, men vi har sagt att vi ska säga allt till varandra så jag sa hur jag kände (a).  har försökt att sova men de gick inte. har precis tagit ett bad och frågan är vad jag ska göra nu? tror jag ska börja titta på olika stilar till Jimmies julklapp. har redan valt vad jag ska köpa. tyvärr var ni dåliga på att ge mig tips så det vart inge ni skrev ;) sorry bitches

"I BELIVE I CAN FLY"


Godnatt sötnosar
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback